zdrava hrana, dobro zdravlje…

RIba        Najbolji izvor proteina – riba

Ribe, naorcito one velike (tuna i losos), bogte su sa omega-3, najzdravijom masnocom koja je potrebna mozgu i krvotoku. Dnevno konzumiranje 35 gr. ribe ( to je 1/4 normalnog obroka) smanjuje opasnost od srcanog udara za 50%. Nemojte se pravdati visikim cenama ribe, omega-3 sadrze sve plave ribe, takodje i sardina.

Najkoristan mineral – magezijum

Zene koje dnevno uzimaju optimalnu dozu magnezijuma, 350 miligrama, mogu mnogo vise da vezbaju ( treba im mnogo manje vazduha i imaju manje srcano opterecenje ) od onih koji uzimaju polovinu od te doze, pokazuju sva istrazivanja. Magnezijum daje dopunsku energiju i omogucuje da se lakse podnese svaka fizicka aktivnost. Kako doci do magnezijuma? Ima ga u povrcu, zitne klice, i razume se u vitaminske tablte.

Zitne klice      Najbolje ulje – laneno

Bogato je sa omega-3, ovo ulje je antioksidans i deluje antikancerogeno. Jedno kanadsko istrazivnje sa pocetka ovoga veka pokazalo je da redovno uzimanje umerene dnevne doze smanjuje holesterol za 18 %. A kolika je umerena doza? Jedna kasika dnevno, kao dodatak u spremljenom ili izmesana u jogurt.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

%d blogeri kao ovaj: